وزیر ارتباطات لزوم دریافت کد ملی برای اینترنت ۷ گیگابایتی را شرح داد .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

وزیر ارتباطات لزوم دریافت کد ملی برای اینترنت ۷ گیگابایتی را شرح داد .

 

 

به جرات می‌توان گفت که خبر اینترنت ۷ گیگابایتی از طرف دولت و به مناسبت انتخابات یکی از پر حاشیه‌ترین خبرهای این چندروز اخیر بوده و دلیل ‌آن‌هم تقریبا مشخص است چراکه تا به کنون برای بسته‌های اینترنتی و هدیه کدملی دریافت نشده است و برخی از کاربران بر این باورند این بسته‌ی اینترنتی رایگان مانند نمونه‌های پیشین خود نباید شرایطی داشته باشد وزیر ارتباطات که به وزیر جوان مربوط است جواب این دسته از کاربران را اینگونه داده است: «از آنجا که ممکن است یک نفر ۱۰ سیم‌کارت داشته باشد و یک نفر یک سیم‌کارت، به هر کد ملی فقط یک بسته و آن هم روی شماره‌ای که درخواست دهد، فعال می‌شود.»

او به علاوه در رابطه با تخصیص اینترنت رایگان به نامزدهای انتخاباتی نیز چنین گفته است:« تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست. منظور از ارائه بسته امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی اعم از ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر است که به کاندیدهای تائید صلاحیت‌ شده شورای نگهبان اختصاص پیدا می‌کند.»

نکته‌ی دیگر راجع به این بسته‌های 7 گیگابایتی هدیه آن است که فقط به اشخاص بالای 18 سال تعلق می‌گیرد. چرا که این طرح صرفا روی سیمکارت‌ها اجرا می‌شود و مالکیت سیمکارت هم طبق مقررات، فقط به افراد بالای 18 سال اعطا می‌شود.

نحوه‌ی ثبت نام در طرح اینترنت رایگان

تمامی مشترکین دائمی و اعتباری اپراتور ایرانسل و همراه اول می‌توانند با مراجعه به سایت www.ictgifts.ir و ثبت کد ملی خود در سیستم، نسبت به فعال‌سازی این طرح اقدام نمایند. بعد از ثبت نام در این سایت و پس از اعلام لیست مشمولین توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بسته‌ی اینترنتی 7 گیگابایتی به صورت خودکار برای مشترکین فعال می‌شود و تا یک ماه بعد نیز اعتبار خواهد داشت.

امیر ناظمی - رئیس سازمان فناوری اطلاعات – نیز در توضیح این طرح در توئیتر خود این گونه نوشت: «تمامی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری می‌توانند تلویزیون اینترنتی خود را در زمان رقابت‌های انتخاباتی ایجاد کنند. این نخستین بار است که نامزدهای انتخابات می‌توانند در چارچوب قوانین کشور و نظارت صداوسیما به پخش برنامه‌های آنلاین جهت تشریح برنامه‌ها و رویکرد خود استفاده کنند.»

او هم‌چنین یادآور این نکته نیز شد که: «بر اساس مصوبه «کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری» نظارت محتوایی انتخابات در فضای مجازی بر عهده ساترا و ایجاد زیرساخت‌ برعهده وزارت ارتباطات است. همچنین تلویزیون هر کاندیدا از طریق کانال مستقلی روی IPTVهای دارای مجوز پخش می‌شود.»

 

لازم است مشترکین اپراتور همراه اول به این نکات نیز توجه نمایند:

 

مشترکین انارستانی هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

ترافیک این بسته برای مشترکین دائمی و اعتباری و نه انارستانی شامل ترافیک داخلی و بین‌المللی می‌شود.

ترافیک این بسته برای مشترکین انارستانی شامل همان محتوای عادی است.

بسته‌ی هدیه‌ی مذکور هم‌زمان با سایر بسته‌های اینترنتی فعال شده اما تمدید نخواهد شد.

 

 

 





:: برچسب‌ها: اینترنت رایگان , اینترنت هدیه , اپراتورایرانسل , سیم کارت ایرانسل , ایرانسل , اینترنت انتخاباتی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 8 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');