آیا بسته‌های اینترنت رایگان به مناسبت انتخابات صحّت دارد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آیا بسته‌های اینترنت رایگان به مناسبت انتخابات صحّت دارد؟

 

محمدجواد آذری جهرمی که به  توئیترهای جنجالی معروف است اینبار در توئیتر خود خبر از اهدای اینترنت رابگان به مناسبت انخابات داد و گفت اهدای این اینترنت هدفمند بوده وما در این محتوا به شرح اهداف این طرح میپردازیم

سابق بر این هم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با در نظر گرفتن لزوم استفاده‌ی گسترده از اینترنت در دوران همه‌گیری کرونا، در بازه‌های زمانی گوناگون تسهیلاتی را در همین راستا در اختیار مشترکین اینترنت قرار داده بود. برای نمونه، در اسفند 98 و با شروع دوران قرنطینه، آموزش‌های آنلاین و دورکاری، آذری جهرمی خبر از تخصیص بسته‌های 100 گیگابایتی به مشترکین اینترنت‌های ثابت داده بود. به علاوه در همان دوران تلویزیون‌های اینترنتی برای مدتی محتوای خود را به صورت رایگان عرضه کردند و هم‌چنین برای یک دوره، دانشجویان و اساتید دانشگاه از اینترنت رایگان بهره‌مند شدند که دانشجویان از طریق اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و یا هر اپراتور دیگری می‌توانستند این اینترنت را روی خط خود فعال کنند.

تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست. منظور ارائه بسته امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی اعم از ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر و.. است که به کاندیداهای تائید صلاحیت‌شده شورای نگهبان اختصاص پیدا می‌کند تا بتوانند از ظرفیت‌های کمپین‌های فضای مجازی برای تشریح برنامه‌های خود استفاده کنند.

البته باید گفت که با وجود همه‌ی موارد ذکر شده؛ به خاطر افزایش 100 درصدی دیتا، هم‌چنان سرورها آمادگی پشتیبانی با کیفیت را دارا نیستند که امیدواریم این مشکل در آینده‌ای نزدیک رفع شود.

 





:: برچسب‌ها: اینترنت هدیه , اینترنت رایگان , اینترنت همراه اول , همراه اول , رندباز , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 4 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');