فقط تزریق فرکانس می­تواند عطش شبکه را کاهش دهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

فقط تزریق فرکانس می­تواند عطش شبکه را کاهش دهد

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت قرنطینه و حفظ فاصله اجتماعی و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی در راستای تحقق شعار در خانه بمانیم و همچنین ارائه آموزش به صورت اینترنتی و آنلاین، مصرف اینترنت در این مدت به شدت افزایش یافته که همین امر باعث ایجاد مشکلاتی در ارائه خدمات اینترنت دیتا شده است. افزایش بار ترافیک اینترنت دیتای کشور باعث شده است که اپراتورها در ارائه خدمات با کیفیت و اینترنت پر سرعت ناتوان بمانند و بسیاری از کاربران و مشترکین نیز از وضعیت اینترنت دیتای اپراتور خود ابراز نارضایتی کنند. به دنبال ایجاد این مشکلات وزارت ارتباطات تنها راه حل رفع این مشکلات را آزاد سازی فرکانس های 700 و 800 مگاهرتز دانست که در اختیار صدا و سیما می‌باشد.

به نقل از پایگاه خبری رندباز معاون رگولاتوری، نسترن محسنی نیز در گفتگویی اعلام کرده است که در شرایط فعلی که مصرف دیتا در شبکه اپراتورهای تلفن همراه بسیار افزایش یافته، فقط و فقط تزریق فرکانس می تواند عطش شبکه را برای خروج از بحران و امکان ارایه سرویس بهتر به مردم مرتفع کند.

معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: این روزها، دیگر کسی نیست که از افزایش چند برابری مصرف داده و فشار وارد شده بر شبکه های ارتباطی به ویژه در دو ماه اخیر و به موجب شیوع بیماری کرونا  نشنیده باشد. در این مدت تمامی ظرفیت فرکانسی در اختیار و قابل بهره برداری در شبکه های اپراتوری زیر بار رفته ودر بعضی از ساعات شبانه روز شبکه ها به مرز اشباع می رسند.

محسنی با اشاره به اینکه تمام باندهای فرکانسی که در اختیار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و امکان واگذاری آن­ها ممکن بوده، جهت بهره برداری در اختیار اپراتورهای تلفن همراه کشور قرار گرفته است، گفت: اگر از تکه باند 392 مگاهرتزی باند UHF که درحال حاضر در اختیار صدا و سیما است، فقط تکه باندهای فرکانسی موسوم به باندهای 700 و 800 مگاهرتز آزاد شود، نه تنها ظرفیت مناسب یعنی 244 مگاهرتز، کماکان در اختیار صدا و سیما باقی می ماند بلکه به ظرفیت فعلی شبکه های موبایل کشور نیز به اندازه نسبتا خوبی و حدود 20 درصد اضافه خواهد شد.

معاون رگولاتوری با اشاره به لزوم ارائه سرویس با کیفیت مناسب در همه جا از جمله درون ساختمان ها و لبه های سلول ها گفت: این موضوع از طریق باندهای 700 و 800 و به دلیل ویژگی و مشخصه این طول موج ها قابل انجام است. بنابراین برای ایجاد دسترسی عموم جامعه به فناوری های روز دنیا حتی در دوردست ترین نقاط و همچنین امکان ارایه خدمات با کیفیت در همه جا حتی در طبقات منفی ساختمان­ها باید این باندها به نفع شبکه موبایل آزاد شوند.

 

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: سیم کارت , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : sepehr
ت : سه شنبه 6 خرداد 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');