ایرانسل سرویس دریافت شارژ اضطراری از طریق پیامک را برای کاربران خود فعال کرد .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ایرانسل در ماه های اخیر اقدام به شارژ کردن سیم کارت های اعتباری خود کرده است و با این کار آن هایی که سیم کارت اعتباری ایرانسل را دارند دیگر نباید نگران شارژ سیمکارت های خود باشند و سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند.ایرانسل با این کار برای مشترکین اعتباری خود که 3 ماه از تاریخ عضویت شان در شبکه گذشته باشند ودست کم 10هزار تومان تراکنش در حساب داشته باشند ،امکان آن را فراهم کرده است تا از امتیاز دریافت شارژ اضطراری استفاده کنند.

پس اگر به هر دلیلی موفق به تهیه‌ی شارژ نشدید؛ کافیست تا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا شماره گیری کد دستوری #815* اقدام به دریافت شارژ اضطراری نمایید.

اما نکته‌ی قابل توجه فعال شدن این سرویس روی سیستم پیامکی است. به این صورت که شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید مبلغ شارژ مورد نیاز خود را تا سقف 1000 تومان به شماره‌ی 815 پیامک کنید و سپس همان مبلغ را در حساب خود داشته باشید. لازم به ذکر است که مبلغ بدهی شما در تراکنش بعدی‌تان محاسبه خواهد شد. هم‌چنین به ازای هر 500 تومان، 50 تومان کارمزد نیز محسوب می‌شود.

 





:: برچسب‌ها: #ایرانسل من , #اپراتور ایرانسل من , #شارژاضطراری , #سیم کارت ایرانسل , #رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 3 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');