آیفون۱۲، رتبه اول لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های سه‌ماهه آغازین ۲۰۲۱ را از آن خود کرد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

بنا بر تحقیقات انجام شده شرکت اپل توانست با عرضه آیفون 12 به بازار، بیشترین فروش و درآمد از بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.در همین راستا شرکت اپل به خاطر آمار و رضایت بالای مشتریان  از محصول جدیداش، سفارش های خود را برای مونتاژ موبایل چند برابر کرده است .

 

 

اپل اینسایدر با اتکا بر تحقیقاتی که کانترپوینت انجام داده است؛ اعلام کرده که گوشی‌های موبایل هوشمند مجهز به نسل G5، بیش از 12 درصد از سهم فروش بازار را به خود اختصاص داده‌اند. گزارش کانترپوینت که دربرگیرنده‌ی حجم درآمد و فروش جهانی است؛ نشان می‌دهد که حتی آیفون 12 مینی که فروش کم‌تری نسبت سایر نسخه‌های آیفون دارد؛ رتبه‌ی ششم عرضه را در سه ماهه‌ی نخست 2021 از آن خود کرده است. طبق همین گزارشات، آیفون 12، 5 درصد از سهم محموله‌های جهانی را نیز در اختیار خود داده است. در رتبه‌ی دوم هم آیفون 12 پرومکس قرار دارد؛ که حدود 4 درصد از سهم بازار را داراست. آیفون 12 پرو هم در رتبه‌ی سوم جای گرفته است که 3 درصد دیگر به بازار اپل افزوده است. در نهایت نیز آیفون 11، که بیش از یک سال از معرفی‌اش می‌گذرد؛ با سهم 2 درصدی خود در جایگاه چهارم بازار فروش اپل قرار گرفته است.

گمانه‌زنی‌ها بر آن است که اپل به دلیل حجم بالای تقاضا برای موبایل‌های مجهز به نسل پنجم ارتباطات به این جایگاه دست یافته است. البته نباید از سهم باقی مانده‌ی این لیست 10 تایی موبایل‌های پرفروش نیز غافل ماند. سامسونگ و شیائومی در جایگاه‌های دیگر این فهرست قرار دارند که غالبا هم شامل موبایل‌های اقتصادی می‌شوند. رتبه‌های پنجم، ششم و هشتم به ترتیب به ردمی 9، ردمی نت 9 و ردمی نت 9A شیائومی اختصاص دارد. در حالی که سامسونگ با گلکسی A12 در جایگاه هفتم، با گلکسی A21 در جایگاه نهم و با گلکسی A31 در جایگاه دهم قرار دارد. آن طور که به نظر می‌رسد؛ بیشترین تقاضا برای این دستگاه‌ها در خاورمیانه، هند، آمریکای لاتین و آفریقا بوده است.

البته لازم به ذکر است که آیفون 12 مینی و آیفون SE، در سال 2020 نیز سبب آن شدند تا اپل 35 درصد از سهم فروش بازار را به دست آورد.

هرچند که هیچ یک از سه گوشی خانواده‌ی گلکسی S21، جزو 10 گوشی برتر 2021 قرار ندارند؛ اما هم‌چنان از جمله پرفروش‌ها هستند. گلکسی S21 اولترا با سهم 3 درصدی در جایگاه پنجم نشسته است؛ و در همان حال گلکسی S21 با سهم 2 درصدی و S21 پلاس با سهم 1 درصدی، مجموعا 6 درصد از بازار فروش را به این خانواده از سامسونگ اختصاص داده‌اند.

هوآوی هم با وجود تحریم‌های شدید آمریکا توانسته جایگاهی در این لیست داشته باشد و با مدل میت 40 پرو، رتبه‌ی دهم را از آن خود کند. هر چند که ممکن است این آخرین بار باشد که به موفقیتی این چنینی دست می‌یابد.

به ادعای کانتر پوینت، موفقیت‌های سردمداران بازار گوشی هوشمند، توانسته درآمد این حوزه را در 3 ماه‌ اول سال جاری، به بیش از 100 میلیارد دلار هم برساند. چیزی که واضح به نظر می‌رسد آن است که فناوری G5 توانسته به نسخه‌ی استاندارد گوشی‌های همراه هوشمند تبدیل شود. البته با صرف نظر از آیفون 11 و آیفون SE.

این موضوع که اپل تاکنون گزارش دقیقی از آمار فروش خود ارائه نداده است سبب شده تا ادامه‌ی پیش‌بینی‌ها در این مورد با سختی همراه باشد. که البته با همین وجود هم گمان می‌رود که این غول تجاری بتواند موفقیت خود را در ادامه‌ی سال نیز حفظ کند. به خصوص با اضافه شدن رنگ بنفش به مدل‌های آیفون 12.

 





:: برچسب‌ها: #پر فروش ترین گوشی ها , #آیفون 12 , #سامسونگ گلکسی , #شیائومی ردمی9 , #رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 2 خرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');