مشخصات کامل مدل 5G و 4G گلکسی A22 سامسونگ منتشر شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

کمپانی سامسونگ رو میشه یکی از پر کارترین‌های دنیای تکنولوژی دانست که هر چند وقت یکبار مدل جدیدی از گوشی‌های خودش را که به گلکسی معروف هستن، روانه‌ی بازار جهانی موبایل می‌کند. به علاوه سامسونگ همیشه سعی کرده تا موبایل‌هایی را با کاربری ساده و بسیار راحت به طرفداران خودش عرضه کند. تا حد زیادی هم موفق بوده. سامسونگ همچنین رنج قیمت بسیار متفاوتی را برای گوشی‌های هوشمندش در نظر داشته که هر کسی با توجه به توانایی اقتصادی اش بتواند گوشی موبایل هوشمند داشته باشد. حال سامسونگ سری جدید  A22 را منتشر کرده است که دو مدل 5G , 4G را شامل می‌شود. 

 

اول از همه باید گفت که این دو گوشی از طراحی مشابهی برخوردارند و در رنگ‌های سفید، بنفش، سبز نعنایی و مشکی در ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد. اما لازم به ذکر است که دو محصول از نظر مشخصات فنی چیپست، نمایشگر، بیومتریک و دوربین‌ها با هم متفاوتند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مدل G5 از چیپ دیمنسیتی 700 با مودم G5 بهره می‌برد و هم‌چنین دارای نمایشگر 6.4 اینچی نیز هست. به علاوه باید گفت؛ از آنجا که سنسور اثر انگشت روی فریم قرار می‌گیرد؛ سامسونگ برای این محصول نمایشگر LCD در نظر گرفته است. دوربین‌های سه‌گانه‌ی 48 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی نیز روی پنل پشتی دستگاه قرار دارند. به نظر می‌رسد دوربین دوربین 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو باشد.

مدل G5 با وزن 205 گرم و ضخامت 9 میلی‌متر از مدل G4 که 185 گرم وزن و 8.5 میلی‌متر ضخامت دارد؛ سنگین‌تر و ضخیم‌تر است.

ویژگی مهم و برجسته‌ی سامسونگ گلکسی A22 G4، چیپ هلیوG80 مدیاتک آن است که در طراحی دستگاه می‌درخشد. نمایشگر 6.4 اینچی این مدل و صفحه‌ی امولد نیز از دیگر مشخصات فنی A22 G4 خواهد بود. دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل دارد اما برخلاف همتایش از دوربین‌های چهارگانه‌ی 48، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی برخوردار است.

این محصولات سامسونگ، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و در ضمن از شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کنند. احتمالا سامسونگ تصمیم خواهد داشت که محصول جدید خود را با قیمتی کمتر از 200 دلار به بازار معرفی کند. هرچند که گزارش‌ها خبر از کمبود چیپ برای تولید آن‌ها خبر می‌دهند.



 

 





:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند سامسونگ , گلگسی A22 سامسونگ , مدل 5G گلگسی A22 , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');