هدیه ایرانسل و شاتل موبایل به اساتید دانشگاه و حوزه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

درست است که برگزاری کلاس‌های درسی مراکز آموزشی باعث شد  هزینه‌ی رفت و آمد محصلان و مدرسان کاهش پیدا کند اما از طرفی برگزاری تمامی این کلاس‌ها به شکل آنلاین حجم بالایی از اینترنت را مصرف می‌کند که با توجه به تعرفه‌ی اینترنت مبلغ قابل توجهی می‌شود و بار این هزینه نیز بر دوش اساتید و دانشجویان است .

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ اپراتور ایرانسل و اپراتور مجازی شاتل موبایل در این راستا و با هدف کمک کردن به اساتید در دوره‌ی همه‌گیری کرونا، بسته‌های هدیه‌ی اینترنتی را در نظر گرفتند که مخصوص اساتید حوزه و دانشگاه ‌می‌باشد.

 

این اپراتور پیش از این هم در آغاز هر سال تحصیلی یک بسته‌ی 120 گیگابایتی را در اختیار استادان حوزه و دانشگاه قراره می‌دادند. اما این طرح صرفا برای دوران کرونایی طراحی شده است.

به غیراز امتیازی که ذکر شد؛ ایرانسل تمام تلاشش را کرده‌ تا پا به پای مردم در دوران همه گیری کوید 19 قدم بردارد. از جمله ارائه‌ی سیم کارت به دانش‌آموزان مناطق محروم و رایگان کردن مکالمات کادر درمان، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه‌ی اینترنت ثابت رایگان و کمک‌های نقدی به آسیب‌دیدگان.

از طرف دیگر نیز شاتل موبایل در این راستا خدمات خوب و ویژه‌ای ارائه داده است. همانند ایرانسل، علاوه بر 20 گیگ اینترنتی که به استادان ارائه داده است، با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا،120 گیگ دیگر را به آن‌ها اختصاص داده است. بنابراین تمام اساتید می‌توانند بدون هیچ اقدام خاصی از این بسته‌ی هدیه‌ی خود استفاده کنند.

الیته باید گفت که شاتل پیش از این بسته‌های هدیه‌ی گوناگونی را در اختیار اساتید قرار داده است. این اقدامات اپراتورها، در راستای هم‌گام سازی جامعه با نیازهای موجود است و در هر حال نمی‌توان منکر آن شد که همه گیری ویروس کرونا نقشی اساسی در زندگی همه‌ی ما ایفا کرده است. پس چه بهتر آنکه ما هم همراه این تغییرات به سوی آینده قرم برداریم.

 

 







:: برچسب‌ها: اینترنت هدیه , اینترنت رایگان , اینترنت همراه اول , همراه اول , رندباز , ایرانسل , شاتل موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');