پرداخت تعرفه رجیستری تلفن همراه لغو شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پرداخت تعرفه رجیستری تلفن همراه لغو شد

 

احتمالا تابه‌حال نام سامانه همتا به گوشتان خورده است این سامانه که تاثیرات بسیار خوب و مثبتی در زمینه با قاچاق انجام داده است با هدف همسان سازی تلفن‌های هوشمند راه اندازی شده است و پیش از این، این سامانه با دریافت هزینه‌ی 3074 تومان رجیستری گوشی موبایل را انجام میداد.البته لازم به ذکر است که همسان سازی از طریق این سامانه برای تمامی دستگاهای دارای سیم‌کارت انجام ‌می‌شود.

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ پرداخت هزینه جهت رهگیری رجیستری گوشی برای واردات قانونی موبایل لغو می‌شود.

اما در حال حاضر سامانه‌ی همتا اعلام کرده است که مسافران دیگر نباید برای ثبت شناسه‌ی رهگیریموبایل خود و شرکت در طرح رجیستری، مبلغی را بپردازند. این هزینه سابق بر این برای ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به مخاطبان دریافت می‌شد، اما از آن‌جا که در برنامه‌ریزی سال 1400 بودجه‌ای به این موضوع اختصاص داده شده است؛ از ابتدای اردیبهشت ماه، دیگر نیازی به دریافت آن از مشترکانتلفن‌ همراه نیست.





:: برچسب‌ها: سیم کارت , خرید سیم کارت رایتل , سیم کارت اعتباری رایتل , رایتل , رندباز , همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');