هزینه هر ده دقیقه مکالمه چقدر است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

با وجود اینکه اینترنت بسیار گسترش یافته است و در پی آن تماس‌های اینترنتی نیز بسیار گسترده شده است، تماس‌های تلفنی همچنان اولین گزینه‌ی بسیاری از افراد برای برقراری ارتباط صوتی است. هزینه‌ی تماس‌های صوتی در هر اپراتور متفاوت است و تعرفه‌های مختلفی را در پی دارد و این مسئله برای افراد بسیاری اهمیت دارد. در این مقاله هزینه‌ی هر ۱۰ دقیقه تماس را در اپراتورهای مختلف را تشریح خواهیم کرد. 


به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ هزینه‌ی 10 دقیقه مکالمه با اپراتورهای گوناگون تعرفه‌های متفاوتی را شامل می‌شوند که به تفکیک به آن‌ها خواهیم پرداخت. 

 

·       تعرفه‌های شاتل موبایل

تعرفه‌های پرداختی شاتل موبایل مانند سایر اپراتورها به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شود. اما مخاطبان برای هر دقیقه مکالمه‌ی درون شبکه‌ای 55.5 و برای هر دقیقه تماس برون شبکه‌ای 88.8 پرداخت خواهند کرد. پس برای هر 10 دقیقه تماس با خطوط دیگر 888 تومان و برای 10 دقیقه گفت و گو با شاتل موبایل 555 تومان می‌پردازید.

 

·       تعرفه‌های ایرانسل

هزینه‌ی تماس‌های درون شبکه‌ای، یعنی از ایرانسل به ایرانسل، و همینطور تماس با خطوط دیگر و خطوط ثابت برای مخاطبان دائمی این اپراتور، دقیقه‌ای 59.9 تومان محاسبه می‌شود. درباره‌ی خطوط اعتباری هم باید گفت که تعرفه‌ی هر دقیقه تماس 89.9 تومان تعیین شده است. بنابراین می‌توان گفت که مشترکین سیمکارت دائمی ایرانسل برای هر 10 دقیقه مکالمه‌ی تلفنی 599 تومان و مشترکین اعتباری 899 تومان می‌پردازند.

 

·       تعرفه‌های همراه اول

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول برای هر دقیقه مکالمه درون شبکه‌ای یا برون شبکه‌ای 59.9 تومان پرداخت می‌کنند. مشتریان اعتباری نیز برای هر دقیقه مکالمه 89.9 تومان می‌پردازند. بنابراین می‌توان محاسبه کرد که مشتریان دائمی در هر 10 دقیقه 599 تومان و مشتریان اعتباری در هر 10 دقیقه 899 تومان می‌پردازند. درست مشابه مشتریان ایرانسل.

 

 

·       تعرفه‌های رایتل

شاید بتوان گفت خدمات و تعرفه‌های رایتل بسیار متفاوت با اپراتورهای دیگر است. یعنی هرچند رایتل هم تعرفه‌های خود را به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌کند اما مثلا در مورد تماس‌های درون شبکه‌ای مشتریان، تخفیف زیادی قائل شده‌اند و آن‌ها را رایگان طراحی نموده‌اند. مکالمات برون شبکه‌ای هم برای مشتریان اعتباری 88.8 تومان در دقیقه برای مشتریان دائمی، 55.5 تومان هزینه دارد. پس هر دقیقه مکالمه‌ی برون شبکه‌ای برای مشتریان سیم کارت اعتباری رایتل 888 تومان و برای دائمی‌ها 555 تومان هزینه خواهد داشت.

 





:: برچسب‌ها: هزینه مکالمه , تعرفه تماس اپراتورها , تماس تلفنی , ایانسل , همراه اول , رایتل , شاتل موبایل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');