همه چیز درباره بسته‌های اینترنتی همراه اول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

ارتباطات اینترنتی روز به روز گسترده‌تر می‌شود و بنابراین نیاز است که به اینترنت پرسرعت در هر لحظه دسترسی داشته باشیم. بسته به اینکه از چه اپراتوری استفاده می‌کنیم می‌توانیم از بسته‌های اینترنتی مختلف طبق نیازمان استفاده کنیم. همه‌ی اپراتورها در ایران خدمات اینترنتی خوبی را به مشترکین خود ارائه می‌دهند که در این میان می‌توان به اپراتور همراه اول اشاره داشت که با ارائه‌ی اینترنت پر سرعت نوترینو بسته‌های متنوعی را با سرعت بالا در اختیار کاربرانش قرار داده است. 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ بسته‌های اینترنتی همراه اول با نام تجاری نوترینو فعال بوده و از اینترنت G2 تا   G4.5 را پشتیبانی می‌کند. 

در این نوشتار به معرفی انواع بسته‌های اینترنتی همراه اول و نحوه‌ی فعالسازی‌ آن‌ها می‌پردازیم.

 

·       بسته‌های آلفا

این بسته‌های اینترنتی، در حجم 10 مگابایت تا 15 گیگابایت آماده‌ی عرضه بوده و در طیف قیمتی 1000 تا 27000 تومان قابل خریداری هستند.  با ورود به وبسایت همراه اول می‌توانید قسمت بسته‌های آلفا را انتخاب نمایید و به راحتی با پرداختن به جزئیات مورد نظر خود، بسته‌ی دلخواهتان را تهیه کنید. شما هم‌چنین می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #100* نیز بسته‌ی مورد نیازتان را خریداری نمایید. نکته‌ی قابل توجه درباره‌ی بسته‌های آلفا، هدیه‌ایست که همراه اول برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. همراه اول در راستای مشتری‌مداری، به تمام بسته‌های آلفا از 50 مگ تا 1.5 گیگ ترافیک هدیه با عنوان صبحانت اختصاص داده است.

 

·       اینترنت همراهی

این سرویس همراه اول برای کمک به شما در مسیر انتخاب بهترین گزینه طراحی شده است. به این صورت که با در نظر گرفتن الگوی مصرف شما و همینطور هزینه‌هایتان، یک بسته‌ی اینترنتی مختص خودتان طراحی کرده و در اختیارتان قرار می‌دهد. برای دریافت راهنمایی در این زمینه کافیست کد دستوری #62*100* شماره‌گیری نمایید.



·       مدار فیروزه‌ای

بسته‎‌های مدار فیروزه‌ای در واقع برای استفاده‌ی کوتاه مدت شما طراحی شده‌اند. به این ترتیب که ساعتی هستند و به صرفه. به علاوه باید گفت که قیمت آن‌ها در ساعات و مکان‌های مختلف متغیر خواهد بود. برای آگاهی از خدمات سرویس مدار فیروزه‌ای کافیست از کد دستوری #121* استفاده نمایید.



·       کارت شارژ اینترنت

شما مشترکین سیم کارت همراه اول درست به همان روش ساده‎ی خرید کارت شارژ پیامک و مکالمه، می‌توانید کارت شارژ اینترنت تهیه کرده و کدی که در اختیار دارید را به شماره‌ی #126*10* ارسال نمایید.



 





:: برچسب‌ها: اینترنت همراه اول , بسته اینترنت همراه اول , سیم کارت همراه اول , نوترینو , صبحانت , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');