افزایش ۱۵ درصدی قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

افزایش ۱۵ درصدی قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل

تقریبا تمام کسانی که در طول روز به اینترنت متصل می‌شوند از بسته‌های اینترنتی استفاده می‌کندد، از این‌رو اپراتورهای تلفن‌همراه از جمله ایرانسل تنوع بسیار زیادی در بسته‌های خود ایجاد کرده‌اند و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی یا اعتباری به راحتی می‌توانند بسته‌ای با حجم و زمان مورد نظرشان را انتخاب و فعال کنند.

روش‌های مختلفی برای خرید بسته‌های اینترنتی ایرانسل وجود دارد هر فرد بسته به نیاز خود یکی از این بسته‌های اینترنتی را انتخاب کرده و آن را از اپراتور مورد نظر خود خریداری می‌کند. از بین روش‌های فعال سازی، می‌توان به خرید از اپلیکیشن ایرانسل من، شماره‌گیری کدهای دستوری و همچنین خرید از سایت ایرانسل اشاره کرد.

به نقل از پایگاه خبری رندباز، از ابتدای سال جدید قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل افزایش زیادی داشته‌ است.

بر اساس گفته‌ها مقدار افزایش این قیمت‌ها ۱۵درصد بوده و علاوه‌برآن بسیاری از بسته‌های اینترنتی به طور کلی حذف شده‌اند. همچنین بسیاری از بسته‌های اینترنتی هم‌زمان با افزایش قیمت، با کاهش حجم مواجه شده‌اند.

به طور مثال، یکی از بسته‌های اینترنت محبوب کاربران سیم‌کارت ایرانسل، بسته اینترنت یک‌ساله ایرانسل است که حجم آن ۳۶۰ گیگابایت و قیمت آن ۴۹۹ هزار تومان بود. اما با شروع سال جدید حجم این بسته اینترنتی به ۳۰۰ گیگ و هزینه آن به ۵۴۰ هزار تومان تغییر کرده است.

همچنین یکی دیگر از بسته‌های اینترنتی ایرانسل که افراد زیادی از آن استفاده می‌کردند، بسته شبانه ایرانسل بود. این بسته اینترنتی ۱۵۰ گیگابایت حجم داشت که در سال جدید به ۳۰ گیگ کاهش پیدا کرد. بسته اینترنتی ۹۰ روزه ۷۰ گیگابایت نیز با احتساب مالیات از ۱۰۳ هزار تومان به ۱۰۹ هزار تومان و ۶۰ گیگ تبدیل شده است.

نکته قابل‌توجه در این مورد این است که در ماه گذشته که درآمد اپراتورها ۱۰ درصد افزایش داشت، به آن‌ها اجازه افزایش قیمت بسته‌های اینترنت داده نشده بود. وزیر ارتباطات نیز در زمان تصویب این مصوبه درمورد تأثیر آن در افزایش قیمت بسته‌های اینترنت اخطار داده بود. بااین‌حال بنابر اعلام ایشان، دولت اجازه افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی را به اپراتورها نخواهد داد.

طبق گفته مدیرعامل ایرانسل، تعرفه پایین اینترنت موبایل موجب افزایش ضریب نفوذ آن و در ادامه پرشدن ظرفیت شبکه می‌شود. این موضوع افت کیفیت را به دنبال داشته و انتخابی جز تغییر تعرفه‌ها برای اپراتورها باقی نمی‌ماند.

 

 

در تصاویر زیر، تغییراتی که در بسته‌های ۹۰ روزه در سال جدید اعمال شده را می‌توانید مشاهده کنید:

قیمت بسته‌های ۹۰ روزه TDLTE ایرانسل در سال ۹۹:

 

قیمت بسته‌های ۹۰ روزه TDLTE ایرانسل در سال ۱۴۰۰:

 

 

 

 

 

 

 

ایجاد طرح‌های تشویقی در اسفند ۹۹

در پایان اسفند سال پیش، اپراتور ایرانسل بسته‌های تشویقی اینترنت پرسرعت ثابتی را به مشترکین خود ارائه کرد که این موضوع با هدف حفظ و ارتقای کیفیت اینترنت این اپراتور انجام شد. هدف از ایجاد بسته‌های تشویقی اینترنت پرسرعت ثابت، ارائه امکان مدیریت هزینه مصرف دیتا به مشترکان با قیمتی مناسب بود.

این بسته‌های تشویقی به شکل دوره‌ای در اختیار کاربران ایرانسل قرار گرفته و بعد از اتمام مهلت آن، بازنگری شده و قبل از انجام اعمال نهایی، به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیشنهاد می‌شود. طرح‌های تشویقی در دسته بسته‌های اینترنت همراه و ثابت به کاربران عرضه می‌شوند.

این طرح‌های تشویقی قیمت پایین‌تری نسبت به نرخ آزاد مصوب سازمان تنظیم مقررات داشته و اپراتورها امکان تغییر این بسته‌ها را در تعرفه تعیین شده با تأیید رگولاتوری دارند. بااین‌حال می‌توان نتیجه گرفت که درواقع در تعرفه تغییری ایجاد نشده و فقط تخفیف اپراتور به کاربران کمتر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: ایرانسل , اینترنت ایرانسل , افزایش قیمت اینترنت , بسته های اینترنتی , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 17 فروردين 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');