از ایرانسل با کد دستوری خرید کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

ایرانسل مدتی است که فروشگاه خود را با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی راه اندازی کرده است و با ارائه راه‌های متنوع خرید قصد گسترش این فروشگاه و دسترسی راحت به آن را دارد. اپراتور ایرانسل اینبار با ارائه‌ی روش جدید برای خرید غیر حضوری ارائه کرده است. با گرفتن کد دستوری *555*16# امکان خرید آنلاین از فروشگاه ایرانسل فراهم شده است.

 در حال حاضر انواع محصولاتی که در فروشگاه ایرانسل به فروش می‌رسد، شامل سیم کارت، مودم، گوشی و انواع بسته‌های اینترنتی است. در خرید غیرحضوری و با استفاده از کد دستوری *555*16# خریداران تنها امکان خرید سیم کارت‌های اعتباری و دائمی را دارند. اما در فازهای بعدی این طرح، ایرانسل امکان خرید سایر محصولات را با این روش جدید نیز اضافه خواهد کرد. با مراجعه به آدرس shop.irancell.ir و یا از طریق نرم افزار «ایرانسل من» می‌‌توانید از تمامی محصولات به صورت غیرحضوری خرید کنید.

فرایند خرید غیرحضوری با کمک کد دستوری به این صورت است که با شماره گیری کد دستوری ذکر شده، نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. پس از آن درخواست خرید شما به بخش مربوطه فرستاده می‌شود و کارشناسان ایرانسل با یک شماره معین با شما تماس می‌گیرند. پس از مشخص شدن هزینه و واریز مبلغ خواسته شده، محصول به نشانی شما ارسال می‌شود.

 اگر کد *555*16# را در تلفن همراه خود شماره گیری کرده و سپس دکمه تماس را بزنید، با دو گزینه «خرید سیم کارت» و «درخواست سیم کارت نسل 4» مواجه می‌شوید. اگر سیم کارت‌تان 4G باشد، پس از انتخاب گزینه دوم پیامی به شما نمایش داده می‌شود و شما را از 4G بودن سیم کارت آگاه کرده و روند خرید را متوقف می‌کند. اما پس از این که گزینه اول یعنی «خرید سیم کارت» را انتخاب کردید، از شما کد ملی‌تان خواسته می‌شود. پس از وارد کردن کد ملی درخواست شما برای خرید غیرحضوری سیم کارت دائمی یا اعتباری ثبت می‌شود. سپس پیامکی را از سوی ایرانسل دریافت خواهید کرد که علاوه بر ثبت شدن درخواست، شما را در جریان دریافت تماسی از سوی شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ قرار می‌دهد. پس از آن باید منتظر شوید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند و درباره هزینه و آدرس محل اقامت‌تان جهت ارسال سیم کارت ایرانسل با شما گفتگو نمایند.



 





:: برچسب‌ها: ایرانسل , سیم کارت ایرانسل , خرید سیم کارت ایرانسل , خرید آنلاین از ایرانسل , فروشگاه آنلاین ایرانسل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 3 فروردين 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');