شیائومی سهم بازار هوآوی را ازآن خود کرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

برند چینی شیائومی،که عملکرد خیره کننده‌ای را در بازارهای اروپایی  داشته‌است، اینبار به برند هم‌وطن خود یعنی هوآوی هم رحم نکرد و از آن پیشی گرفت، در بازار ایران نیز این برند قدرت خود را اعمال کرده‌است و سهم قابل توجهی را از بازار موبایل به خود اختصاص داده است؛ به طوری که شیائومی پرفروش‌ترین گوشی موبایل ایران در بهمن ماه 99 را داشت. 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ فروش گوشی‌های شیائومی در کشورهای اروپایی در سه ماه اول سال 2020، 85 درصد و در کل سال 90 درصد افزایش را تجربه کرده است. این در حالی است که بازار گوشی‌های هوشمند سایر برندها پس از ورود کرونا به جهان و شیوع این ویروس دچار نابسامانی شده‌اند. کشورهای اسپانیا و ایتالیا بیشترین میزان واردات و فروش گوشی های شیائومی را داشتند. میزان افزایش فروش این گوشی چینی در این دو کشور به ترتیب 28 و 17 درصد بوده است. پیش بینی می شود که این روند افزایشی در سال جاری نیز ادامه دار بوده و شیائومی، خصوصا با مدل پرچم دار خود  یعنی می 11، در بازار موبایل انگلیس، فرانسه و آلمان نقش پررنگ تری را داشته باشد.

با این که سامسونگ حدود 29 درصد از سهم بازار جهانی را از آن خود کرده است، اما عملکرد قابل توجهی در فروش گوشی های خود در سال 2020 نداشته است. گزارشات نشان می دهند که میزان فروش گوشی های این شرکت کره‌ای در سه‌ ماهه پایانی سال 2020 با 12 درصد کاهش روبه‌ رو شده است. از طرفی گلکسی اس ۲۰ نتوانست طرفداران زیادی پیدا کند و فروش چشمگیری در کشورهای اروپایی برخلاف گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ داشته باشد.

اپل نیز در فروش گوشی هوشمند خود در سال اخیر با کاهش چند درصدی مواجه بود. این برند آمریکایی با این که 15 میلیون و 700 دستگاه بیشتری نسبت به سامسونگ فروخته است، اما همچنان 4 درصد کاهش را در مقایسه با سال های پیشین داشته است. با این حال آیفون ۱۱ و آیفون اس ‌ای همچنان محبوبیت خوبی در بین مردمان کشورهای اروپایی دارند. شرکت آیفون در سال 2020 حدود 41 میلیون و 300 دستگاه گوشی هوشمند آیفون تنها در کشورهای اروپایی به فروش رسانده‌ است.

  





:: برچسب‌ها: شیائومی , هوآوی , تلفن همراه , گوشی موبایل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : پنج شنبه 14 اسفند 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');