اینترنت 5G در دسترس عموم قرار میگیرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

 

اینترنت شبکه 5G سرعتی ده برابر بیشتر از 4G داشته و تمامی کاربرانی که گوشی‌ هوشمند آن‌ها از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند، می‌توانند از طریق وای فای به این اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، در رابطه با کاربرانی که دارای گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری نسل پنجم نیستند توضیح داد: این افراد می‌توانند با با استفاده از وای فای گوشی خود به هات اسپات مودم 5G متصل شده و از اینترنت نسل پنجم ایرانسل استفاده کنند.

 

ایرانسل را می توان اولین اپراتوری دانست که اینترنت نسل پنجم را وارد شبکه‌ی اینترنتی کشور کرد. این اپراتور همواره با اقداماتی این چنینی توانسته نظر بسیاری از مشترکین تلفن‌های همراه را به خود جلب کند و بسیاری را تشویق به خرید سیم کارت‌های خود سازد. 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ در ۲۸ بهمن امسال و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایرانسل از چهارمین سایت شبکه نسل پنجم ایرانسل رونمایی و امکان استفاده خانگی از آن را برای عموم اعلام نمود.

 

آذری جهرمی درباره استفاده عمومی از اینترنت 5G توضیح داد: چهارمین سایت نسل پنجم ایرانسل به عنوان اولین سایت عملیاتی برای استفاده عموم راه‌اندازی شده است. مشترکان خانگی نیز می‌توانند با کمک هات اسپات از آن بهره مند شوند. دلیل در دسترس بودن این اینترنت برای عموم این است که محل احداث این سایت، پارک آب و آتش، فاصله چندانی با مردم ندارد و بسیاری از ساختمان‌های مسکونی در آن محل قرار دارند؛ در حالیکه سه سایت دیگر شبکه 5G ایرانسل با وجود داشتن امکان بهره‌ وری عمومی، به دلیل فاصله داشتن از مردم، چنین امکانی را نداشتند.

پیش از آن ایرانسل سه سایت دیگر شبکه 5G را در ایران احداث کرد و راه‌اندازی چهارمین سایت را در پارک آب و آتش تهران مطرح نمود. در این بین، با ثبت رکوردهای بالاترین سرعت اینترنت به پیشرفت خود در این زمینه ادامه داد.  

وی افزود: مودم‌های بومی در حال حاضر از لحاظ فنی بررسی می‌شوند و به‌ زودی یکی از آن‌ها در پل طبیعت قرار داده خواهد شد. این اپراتور در نظر دارد با پیشروی و توسعه اینترنت 5G در کشور، مودم‌های خانگی را همانند مودم‌های TDL-TE در دسترس عموم قرار دهد.

آذری جهرمی با افتتاح سایت نسل پنجم ایرانسل برای دسترسی عموم در مراسم ششمین نمايشگاه اينترنت اشياء، تصمیمات اشتباه شرکت مخابرات را نقد کرده و راه حلی را برای توسعه فناوری در کشور ارائه داد: همان قدر که هم سویی خدمات ارتباطی ثابت و موبایل باعث پیشرفت در توسعه فناوری می‌شود، تفکیک راه آن‌ها علاوه بر متوقف شدن توسعه، مشکلات زیادی را برای بسیاری از فعالان بخش تلفن ثابت نیز به همراه خواهد داشت؛ بنابراین باید به فکر راهی برای توسعه شبکه 5G و رفع انحصار شبکه مخابرات باشیم. این کار هرچند دشوار به نظر می‌رسد، اما با همکاری نهادهای مختلف از جمله شهرداری تهران، می‌توان این هدف را عملی نمود. به عنوان مثال، اپراتور ایرانیان نت پهنای باند B2B را در پنج استان ارائه می‌دهد که این خود آغازی است برای به دست گرفتن انحصار شرکت مخابرات در کشور.










:: برچسب‌ها: اینترنت 5G ایرانسل , اینترنت نسل پنجم , سایت نسل پنجم ایرانسل , اپراتور ایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 2 اسفند 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');