آغاز جشنواره نوروزی هواوی به همراه جوایز ارزشمند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

برند هواوی طی چندسال اخیر به برندی محبوب در دنیا تبدیل شده است. این محبوبیت هوآوی بیشتر به دلیل گوشی‌های هوشمند این برند است که تقریبا قیمتی مناسب و کیفیت بسیار خوبی دارند. هوآوی همچنین در ایران بسیار رواج یافته و امروزه در دست بسیاری از ایرانی‌ها گوشی‌ هوشمند هوآوی دیده می‌شود. به علاوه گوشی‌ هوشمند، این برند محصولات دیگری همچون ساعت هوشمند و لپ تاپ نیز دارد، که آنها نیز طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کرده اند. این شرکت به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز، جوایزی را تدارک دیده است. 

 

 اگر طرفدار محصولات شرکت هواوی هستید و قصد دارید در این قرعه کشی شگفت انگیز شرکت کنید، به صفحه مخصوص ثبت‌نام در وب‌سایت رسمی هواوی در ایران مراجعه کنید و با پر کردن فرم، درخواست خود را برای شرکت در این جشنواره شگفت انگیز ثبت کنید. با خرید هر محصول هواوی، یک امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. این بدان معناست که اگر از هر چهار محصول گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و ساعت هوشمند را خرید کنید، در نهایت صاحب 4 امتیاز خواهید شد و شانس‌ برنده شدن‌ تان را افزایش خواهید داد.

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400، شرکت هواوی جشنواره‌ای برگزار نموده است که در طی قرعه کشی‌های متعدد به خریداران محصولات هواوی جوایز نفیسی ارائه می‌شود.

این برند چینی با داشتن سهم تقریبی 14 درصدی از بازار موبایل جهانی و 10 درصدی از بازار موبایل در ایران، بیشترین میزان واردات گوشی به ایران را بعد از برندهای سامسونگ و شیائومی به خود اختصاص داده است.

 

 این جشنواره از تاریخ 16 بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و تا 30 اسفند ادامه خواهد داشت. طریقه شرکت در این جشنواره بدین شکل است که افراد باید محصولی از برند هواوی را، مانند  گوشی موبایل، ساعت هوشمند، لپ تاپ و یا تبلت، خریداری کنند. با خرید هر محصول امتیازی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت و نام‌شان برای قرعه کشی ثبت خواهد شد. در این بازه زمانی، شرکت هواوی 7 قرعه کشی انجام خواهد داد؛ بنابراین هر چقدر بیشتر از محصولات هواوی خرید کنید، در قرعه کشی های بیشتری نیز شرکت خواهید کرد و در نتیجه احتمال برنده شدن‌تان قوی‌تر خواهد بود. بر اساس اخبار منتشر شده از این شرکت چینی، در هر قرعه کشی جوایز بیشتر و نفیس‌تری به شرکت کنندگان تعلق خواهد گرفت. اولین قرعه کشی هواوی در روز 23 بهمن ماه برگزار خواهد شد و پس از آن هر هفته یک قرعه کشی برگزار می شود. آخرین و هیجان انگیزترین قرعه کشی در 16 فروردین سال 1400 خواهد بود.

در لیست زیر می‌توانید جوایزی را که هواوی به برندگان قرعه کشی اهداء می‌کند مشاهده کنید:

·  لپ‌تاپ میت بوک D15 برای ۷ برنده

·  گوشی پرچم‌دار (فلگ شیپ) P40 Pro برای ۱۴ برنده

·  هدفون ایرپاد FreeBuds 3 برای ۲۸ برنده

·  ساعت هوشمند Watch Fit برای ۵۶ برنده



 

 





:: برچسب‌ها: هوآوی , جشنواره نوروزی هوآوی , گوشی هوشمند هوآوی , ساعت هوشمند هوآوی , لپ تاپ هوآوی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 25 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');