هدایای ایرانسل به مشترکین خود به مناسبت "روز مادر" و "روز پدر"


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)




 

ه نقل از پایگاه خبری رندباز؛ ایرانسل در قالب کمپین «با فاصله بهترینی!» 2 گیگابایت اینترنت داخلی و مکالمه رایگان به مشترکین خود هدیه می‌دهد. بدین طریق، برقراری ارتباط با پدر و مادران در این شرایط سخت آسان شده و با حفظ فاصله اجتماعی می‌توان با آن‌ها ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد.

پدر  و مادر همیشه جایگاه خاصی دارند و به همین خاطر دو روز مخصوص تو تقویم رو به خودشون اختصاص دادن. تو این دو روز بچه‌ها هرجایی که باشند سعی می‌کنند خودشون رو برسونن تا این دو روز رو در کنار ارزشمندترین آدمهای زندگیشون بگذرونن. اما امسال شرایط یکمی با همیشه فرق کرده، البته بیشتر از یکمی! بیماری کرونا کا از ویروس خیلی واگیردار و خطرناکی میاد دست و پای خیلی از ماها رو بسته و ما ترجیح میدیم برای حفظ سلامتی پدر و مادرمون به خونشون نریم و از دور، با تماس تلفنی و یا تصویری این روز رو بهشون تبریک بگیم. بنابراین هزینه تماس و یا استفاده از اینترنت از همیشه بالاتر رفته، چرا که دیگه روابط مثل قبل نیست و ما نیست و باید فاصله‌ها رو حفظ کنیم تا همه مون سلامت بمونیم. به همین خاطر ایرانسل به مناسبت این دو روز تخفیفاتی رو به مشترکین خودش ارائه داده. 

این هدایا، فرصت مناسبی را فراهم می‌کنند که در این شرایط خاص و البته سخت،  با پدر و مادر خود در روزهایی که به آن‌ها نسبت داده شده است، دیدن کرده و دلشان را برای چند دقیقه شاد کنیم. هدایای ویژه ایرانسل که به مشترکان خود این امکان را می‌دهد در روز مادر و پدر از تماس تصویری و تلفنی رایگان برخوردار شوند، دقایق و لحظات خوبی را برای پدر و مادران گرامی رقم می‌زند.

به همین سبب، اپراتور بزرگ و محبوب کشور، ایرانسل، با در نظر گرفتن هدایا و بسته‌های ویژه‌ای سعی دارد تا به برقراری هر چه بهتر این ارتباط کمک کند.  

بمشترکان  اپراتور ایرانسل می‌توانند در هر دو تاریخ 15 بهمن (روز مادر) و 7 اسفند (روز پدر) از این  بسته رایگان اینترنتی بهره مند شوند. برای استفاده از بسته 2 گیگابایت اینترنت داخلی، فقط کافیست کد دستوری #۵* را شماره‌گیری کنید تا این بسته برای شما فعال شود. افرادی که از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می‌کنند نیز می توانند از طریق این نرم افزار برای فعال سازی بسته اینترنت هدیه اقدام کنند. در نظر داشته باشید که هر بسته برای هر مشترک تنها یک بار فعال می‌شود. اعتبار هر بسته نیز تا پایان همان روز خواهد بود.

مدت اعتبار و نحوه فعال سازی اما برای مکالمه رایگان ایرانسلی متفاوت است. برای بهره‌مندی از مکالمه رایگان ایرانسل می‌توانید در فاصله بین روز مادر تا روز پدر که شامل بازه زمانی بین 15 بهمن تا 7 اسفند می‌شود، کد #۳*۱*۴۴۴۴* را شماره گیری نمایید. همچنین می‌توانید از اپلیکیشن ایرانسل من برای فعال سازی مکالمه رایگان ایرانسلی بهره ببرید. نحوه کار این مکالمه بدین شکل است که اگر تماس تلفنی شما بیشتر از 5 دقیقه طول بکشد، 50 دقیقه بعدی مکالمه رایگان خواهد بود.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , اپراتور ایرانسل , هدایای ویژه ایرانسل , بسته رایگان اینترنتی ایرانسل , بسته مکالمه ایرانسل , روز پدر , روز مادر ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 25 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');