تخفیف ویژه‌ی همراه اول برای خرید سیم کارت‌های دائمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همراه اول، اولین اپراتور تلفن همراه کشور همیشه یکی از محبوب ترین ها و البته بزرگترین ها در بین مردم بوده است. این اپراتور همواره سعی دارد تا با ارائه بهترین خدمات، مشترکان خود را راضی نگه دارد. این اپراتور در فرصت‌ها و مناسبت های مختلف، طرح های متفاوتی را ارائه می‌دهد. این بار نیز به مناسبت دهه فجر همراه اول فروش ویژه‌ای را برای مشترکین خود، روی سیم کارت‌های دائمی‌اش در نظر گرفته است. 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ اپراتور همراه اول فروش ویژه سیم کارت‌های دائمی خود را آغاز کرده و در کنار آن خدمات دیگری را برای مشترکان درنظر گرفته است. این سیم کارت‌ها با 40 درصد تخفیف و به مبلغ 100 هزار تومان به فروش می رسد. این طرح که بسته «خوش آمد» همراه اول نامیده می‌شود، 30 گیگابایت اینترنت رایگان نیز به خریداران ارائه می‌دهد. با استفاده از این بسته، نه تنها می‌توانید از تخفیف و اینترنت رایگان آن بهره‌مند شوید، بلکه به مدت 6 ماه از 50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه‌ای و 100 پیامک (انگلیسی و فارسی) رایگان ماهیانه نیز برخوردار خواهید شد.

افرادی که مایل هستند سیم کارت‌ دائمی همراه اول را به همراه خدمات آن دریافت کنند، می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و نقاط فروش خدمات همراه اول یا فروشگاه آنلاین این اپراتور برای خرید سیم کارت دلخواه خود اقدام نمایند. بسته 30 گیگابایت اینترنت رایگان، از زمان خرید بسته به صورت خودکار فعال خواهد شد و مشترک تا یک ماه می‌تواند از آن استفاده کند. امکان خرید و استفاده از بسته‌های اینترنتی دیگر هم‌زمان با این بسته نیز وجود دارد. مکالمه نیم‌بها و 100 پیامک رایگان درون شبکه‌ای نیز از زمان خرید سیم کارت فعال شده و تا 180 روز (6 ماه) بعد اعتبار خواهد داشت. قابل ذکر است این دو خدمات همانند اینترنت رایگان، هم زمان با سایر بسته‌های مربوطه مانند بسته‌های مکالمه مدار فیروزه‌ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و همچنین بسته پیامک همراهی و یا سایر بسته های پیامک قابل فعال سازی هستند. البته نمی‌توان بسته مکالمه نیم بها را همراه با طرح‌های تخفیف 399 و 299 فعال نمود. چنانچه مایل هستید از 50 درصد تخفیف مکالمه و 100 پیامک رایگان همراه اول بهره‌مند شوید، کافیست کد دستوری *1000*30# را شماره گیری کنید و یا از طریق اپلیکیشن همراه من اقدام نمایید.

نکته قابل ذکر درباره این طرح و فروش ویژه همراه اول این است که طرح‌های قسطی، سیم کارت های سازمانی و ... امکان استفاده از این طرح را ندارند و طبق قیمت تعیین شده قبلی به فروش می‌رسند.

 

 





:: برچسب‌ها: سیم کارت همراه اول , سیم کارت دائمی همراه اول , خرید سیم کارت همراه اول , اپراتور همراه اول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 21 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');