شیائومی طراحی کشویی را بهبود می‌بخشد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ اکنون شیائومی در صدد بهبودِ طراحی کشویی پتنت جدید خود است. در مدل می میکس 3 گوشی‌های شیائومی دارای طراحی به خصوصی بودند که شامل طرح کشویی و دوربین سلفی دوگانه می‌شد؛ با این وجود این طرح کشویی، با نمایشگر بدون بریدگی مخصوص دوربین جلو، به کاربران عرضه شد. اکنون شیائومی در حال بهبود این پتنت جدید در گوشی‌های مدل می میکس بوده و قصد دارد تا مدلی پیشرفته‌تر و کامل‌تر به متقاضیان خود ارائه کند.

در شیائومی می میکس 3 نمایشگر بخش جلویی، گوشی را به طور کامل می‌پوشاند و با زدن ضربه بر روی صفحه و یا با کمک دستور صوتی معینی صفحه به پایین کشیده می‌شود و دوربین سلفی نمایان می‌گردد. دو دوربین جلوی دستگاه هر کدام دارای حسگر بوده و هنگام استفاده از آن‌ها، نمایشگر با کمک یک آهن‌ربا در جای خود قرار می‌گیرد. روش توضیح داده شده، همان شیوه‌ای است که یک گوشی هوشمند با طراحی کشویی عمل می‌کند؛ اما از جمله بهبودهایی که شرکت شیائومی مدعی آن شده است و با توجه به جزئیات اعلام شده درباره پتنت جدید، نمایشگر به‌جای حالت عمودی، در حالت افقی حرکت می‌کند.

از آن جایی که این پتنت در اکتبر 2020 منتشر شد، انتظار می‌رود طرح یاد شده در مدل بعدی گوشی‌ هوشمند شیائومی، می میکس 4، پیاده سازی شود. شیائومی تنها برند سازنده گوشی‌های همراه نیست که از طرح کشویی برای گوشی‌های خود استفاده می‌کند، سامسونگ و هواوی نیز پتنت‌های مختلفی را با این طرح منتشر نموده‌اند، همچنین ال جی در حال کار کردن بر روی این طرح می‌باشد؛ اما نمی‌توان با اطمینان عرضه شدن گوشی‌های ال جی با طرح کشویی را پیش بینی نمود. 

شیائومی با عرضه مدل‌های مختلف تلفن همراه در مدل‌ها و قیمت‌های متنوع توانسته ،طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند. در سال‌های اخیر نیز این برند به بازار موبایل ایران آمده و با دستیابی به سهم 18 درصدی، حالا کاربران بسیاری در کشور از این گوشی‌ هوشمند استفاده می‌کنند. خبری که چندی پیش از سمت این شرکت چینی منتشر شد، باعث خوشحالی بسیاری از کاربران شیائومی در گوشه‌ و کنار جهان گردید.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید آیا شیائومی قادر خواهد بود که محصولی را با این پتنت جدید و در قالب دستگاهی با طرح کشویی بهبود یافته روانه بازار کند؟ 

 







:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , تلفن همرته , گوشی موبایل , شیائومی , پتنت جدید , سیم کارت , خرید و فروش سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 11 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');