عدم پشتیبانی گلکسی S21 از قابلیت پشتیبانی بی وقفه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

از سال 2016 سیستم عامل اندروید از قابلیت به‌روزرسانی بی‌وقفه پشتیبانی می‌کند که علاوه بر داشتن مزایایی همچون نصب خودکار و همزمان به‌ روزرسانی، از احتمال ایجاد خرابی‌های که ناشی از خطاهای به‌ روزرسانی می‌باشد می‌کاهد. اما پس از انتشار گزارشی از سوی CDD که به معنای سند سازگاری اندروید (Compatibility Definition Document) می‌باشد، ظاهرا گوگل از موضع خود عقب نشینی کرده و دیگر گوشی‌ها را ملزم به قرار دادن این قابلیت نمی‌کند.

 

 گوگل اخیرا به روز رسانی‌های زیادی  را برای سیستم‌ عامل اندروید ارائه کرده است که می‌توان به قابلیت Seamless Update که به معنی به‌روزرسانی بی‌وقفه می‌باشد اشاره کرد. به این صورت که گوشی‌های هوشمندی که با آخرین نسخه اندروید 11 به بازار عرضه می‌شوند، همه باید از این قابلیت پشتیبانی نمایند. به‌روزرسانی بی‌وقفه این امکان را برای گوشی‌هوشمند فراهم می‌سازد که سیستم عامل را در حین انجام کار نصب کرده و ریبوت کند.

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ آخرین گوشی‌ هوشمند سامسونگ، گلکسی اس 21، از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند. این خبر به منزلة موفقیت آمیز نبودن این طرح و انصراف گوگل از الزام گوشی‌های موبایل به پشتیبانی از  Seamless Update می‌باشد.

 با این حال بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی‌ موبایل از قابلیت مذکور پشتیبانی می‌کنند و به همین علت نمی‌توان قابلیت Seamless Update را پریمیوم به حساب آورد. برندهای موتورولا، وان پلاس و ال جی از جمله این برند‌ها هستند. سامسونگ اما از همان ابتدای سال 2016 که این قابلیت به گوشی‌های اندروید افزوده شد، اشتیاقی به آن نشان نداد و تا به کنون گوشی‌های خود را به Seamless Update مجهز ننموده است. این موضوع زمانی مورد توجه کاربران قرار گرفت که در سال 2020 با توجه به تمایل زیاد سامسونگ به انتشار به موقع به‌روزرسانی‌های جدید، کاربران اثری از به‌روزرسانی بی‌وقفه در گلکسی اس 20 مشاهده نکردند. در نسخه‌های اخیر منتشر شده از این برند گوشی، کاربران هر ماه به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کنند، اما در فرایند نصب این به‌روزرسانی‌ها برای مدتی گوشی‌ موبایل قابل استفاده نبوده و حتی کاربر پس از نصب نمی‌تواند تماس‌های اضطراری برقرار کند. به همین خاطر برخی نبودن این قابلیت در گوشی‌های سامسونگ را کمی عجیب می‌دانند.

به همین ترتیب با مراجعه به جدیدترین گزارشی از سوی Android Vendor Test Suite می‌توان از الزامی نبودن قابلیت Seamless Update در گوشی‌های اندرویدی اطمینان حاصل نمود. همچنین به نقل از اندروید پلیس: این قابلیت تنها توصیه گوگل به سازندگان گوشی است و وجود آن کمکی برای عملکرد بهتر دستگاه به هنگام به‌روزرسانی سیستم است. 

 

 





:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند , تلفن همراه , گوشی موبایل , اپلیکیشن , اندروید , گوگل , به روز رسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : چهار شنبه 8 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');