ایران با آنر خداحافظی می‌کند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ برخی از مدیران برند آنر در ایران که در حوزه خرید و فروش این برند فعالیت داشته‌اند از طریق پستی در شبکه‌های اجتماعی پایان همکاری خود را با آنر اعلام نمودند؛ به همین خاطر انتظار می‌رود که آنر از این به بعد در ایران فعالیت رسمی نداشته باشد، اما منتشر نشدن خبری بر مبنای قطع همکاری با ایران از سوی این برند چینی، شبهاتی را از خود به جای گذاشته است.

 

با روند افزایشی که واردات و فروش آنر در ایران دارد، پیش بینی می‌شد که آنر حتی از سهم 4 درصدی گوشی‌های هوشمند اپل پیشی گرفته و به یکی از پرفروش‌ترین برندهای داخل ایران تبدیل گردد، اما با وجود تصمیماتی که صاحبان این برند و مدیران مربوطه در ایران اتخاذ کرده‌اند، نمی‌توان به طور قطع آینده آنر را در کشور پیش بینی نمود.

 

در حال حاضر آنر ۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به طور سالانه روانه بازار می‌کند و در نظر دارد تا این تعداد را افزایش داده و در سال جاری 100 میلیون گوشی به مخاطبان عرضه کند. در سال گذشته سهم این برند در بازار موبایل ایران حدود 2 درصد بوده و 271 هزار دستگاه در ایران به فروش رفته است.

 

آنر که ماه‌های اخیر سهم قابل توجهی را در بازار موبایل جهانی از آن خود نموده است، چندی پیش از شرکت مادر خود، هواوی، اعلام استقلال کرد. در آبان ماه امسال هوآوی خبر فروش بزرگ‌ترین زیر برند خود را به شرکت نوپایی به‌ نام Shenzhen Zhixin New Information Technology Co اعلام نمود. تحریم‌های ایالات متحده آمریکا دلیل اصلی فروش این زیر برند عنوان می‌شود. سال 2020 برای آنر سالی پر از سود و دست آورد به حساب می‌آید؛ علاوه بر سهم 26 درصدی در بازار روسیه و قرار گرفتن در بین 5 برند پرفروش گوشی هوشمند در جمهوری چک، موفقیت‌هایی را در زمینه فروش در کشورهای مالزی و هند نیز کسب نموده است.

 

 

 

پیش از این، سایر برندهای معروف جهان نیز به فعالیت رسمی خود در ایران خاتمه داده‌اند. صاحبان برند نوکیا، سامسونگ و ال جی نیز با وجود دستگاه‌های پرفروشی که در ایران داشتند، همکاری خود را با این کشور به طور رسمی قطع نموده‌اند.

 

این خبر برای بسیاری از هم‌وطنانمان که از گوشی‌های هوشمند آنر استفاده می‌کنند مایه نگرانی‌ست، اما قابل ذکر است که این افراد برای برخورداری از خدمات پس از فروش می‌توانند به شرکت‌هایی که گارانتی ارائه می‌دهند مراجعه نمایند و در این مورد مشکلی نخواهند داشت.

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز







:: برچسب‌ها: گوشی موبایل , تلفن همراه هوشمند , گوشی هوشمند , خریدوفروش سیم‌کارت , آنر , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 21 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');