جدیدترین مدل مفهومی وان پلاس توانایی تغییر رنگ پنل پشتی را دارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دومین مورد گوشی وان پلاس 8T Concept که قابلیت شگفت انگیزی به آن داده است، بکارگیری سیستم راداری امواج میلی متری بوده که می‌تواند در سطح میلی متری امواج الکترومغناطیسی را دریافت کرده، انتقال داده و اشیاء را شناسایی کند. تمامی این کارها در هر شرایط نوری انجام پذیر می‌باشند. با این فناوری دوربین گوشی موبایل قادر به تشخیص ژست و حالت بدن بوده و فعالیت‌های گوشی از طریق تغییر حالت بدن فرد  امکان‌پذیر خواهند بود. به عنوان مثال هنگامی که تلفن همراهتان زنگ می‌خورد، می‌توانید تنها با تکان دادن دستتان تماس را پاسخ دهید. اما این رادار امواج میلی متری کاربرد دیگری نیز دارد، در اپلیکیشنی که این گوشی تدارک دیده است، از رادار امواج میلی متری برای تشخیص حرکت قفسه سینه افراد هنگامی که نفس می‌کشند استفاده می‌شود تا بتواند تعداد نفس‌های افراد را در یک بازه زمانی معین نشان دهد.

 

کمتر از یک دهه از شروع به کار یکی از موفق‌ترین برندهای گوشی موبایل چین، وان پلاس، می‌گذرد. این کمپانی تازه‌کار در همین مدت کم طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا برای خود دست و پا کرده است. اگر طرفدار و پیگیر گوشی‌های وان پلاس باشید، حتما تا به حال مدل 8T Concept را مشاهده و یا نام آن را شنیده‌اید. تفاوتی که این گوشی موبایل با مدل 8T دارد، این است که فناوری‌های خاصی را که وان پلاس مدتی است برای تولید آن‌ها تلاش کرده است، به مخاطبان نشان دهد. بنابراین این مدل مفهومی وان پلاس 8T ، تولید نشده و بیشتر جنبه نمایشی دارد. آن طور که پیداست، وان پلاس 8T Concept توسط یکی از زیر مجموعه‌های وان پلاس که  OnePlus Gaudiنام دارد طراحی شده است. 39 طراح از شنزن و تایپه و نیویورک و هند در این تیم مشغول به کار هستند.

 

به نقل از پایگاه خبری رندباز؛ دومین مدل مفهومی وان پلاس به توانایی‌هایی غیرمنتظره نظیر تغییر رنگ پنل پشتی و همچنین سیستم رادار امواج میلی متری مجهز است. گوشی وان پلاس 8T Concept تنها برای نمایش انواع فناوری‌های وان پلاس بوده و به تولید انبوه نخواهد رسید، ولی احتمالا وان پلاس بخواهد از چنین قابلیت هایی در گوشی‌های بعدی خود بهره ببرد.

 

اولین نکته‌ای که درباره فناوری این گوشی موبایل وجود دارد، تغییر رنگ صفحه قرار گرفته در زیر پنل پشتی این گوشی موبایل می‌باشد. بدین طریق که اکسید فلز موجود در این صفحه در برابر ولتاژهای متفاوت، واکنش نشان داده و بر اثر تغییر حالت والانس یون‌های فلزی، رنگ‌های متفاوتی به نمایش در می‌آیند. در این مدل گوشی طراحی پنل پشتی بین رنگ نقره‌ای و آبی تیره تغییر می‌کند. بر اساس گفته شرکت وان پلاس، این تغییر رنگ در اعلام نوتیفیکیشن‌ها می‌تواند بسیار کاربردی و مفید واقع شود.

 

 

همان طور که پیشتر گفته شد، گوشی وان پلاس 8T Concept تنها برای نمایش انواع فناوری‌های وان پلاس بوده و به تولید انبوه نخواهد رسید. اما احتمال می‌رود که این شرکت قصد داشته باشد تا از این فناوری‌ها، اما با اشکال و انواع متفاوت در سایر مدل‌های گوشی موبایل بهره ببرد.

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: وان پلاس , مدل مفهومی , گوشی موبایل , تلفن همراه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 6 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');