با آوای یلدایی به پیشواز شب یلدا برویم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آهنگ پیشواز لزوما قسمتی از یک موسیقی نبوده و به انتخاب دارنده سیم کارت، می‌تواند علاوه بر موزیک دلخواه، پیام تبلیغاتی، سخنی از بزرگان و ... نیز باشد. در این شب مخصوص که برای همه ما ایرانیان ارزش و جایگاه خاصی دارد، آهنگ پیشواز متناسب با یلدا، به حال و هوای خوب این شب می‌افزاید.

 

در این حال و هوای یلدایی که هر کجا از سفره‌های شب یلدا، هندوانه، انار و دورهمی‌ها سخن درمیان است، چه چیزی بهتر از یک کد پیشواز مخصوص شب یلدا که حس خوب این شب را چندین برابر سازد؟ ضمن تبریک شب یلدا به تمامی مخاطبان گرامی رندباز، این مجموعه قصد دارد تا با معرفی کدهای پیشواز یلدایی، حال و هوایی تازه در خاص‌ترین شب سال برای شما به ارمغان آورد.

 

آهنگ پیشواز به کاربر اجازه می‌دهد که با راه اندازی آن، صدای بوق تلفن را که در ابتدای تماس شنیده می‌شود به موسیقی دلخواه خود تبدیل کند. داشتن آهنگ پیشواز برای دارنده سیم کارت و شخصی که با او تماس می‌گیرد، چندین مزیت دارد که از بین آن‌ها می‌توان به موازد زیر اشاره کرد:

 

* مطلوب کردن اوقاتی که شخص به انتظار پاسخ طرف مقابل می‌نشیند

* بهره بردن از آهنگ‌های پیشواز برای تبلیغ خدمات و محصولات خود

* ایجاد حس خوب در مخاطبان تلفن همراه شما

* و ایجاد زمینه برای داشتن مکالمه‌ای موثرتر

 

کدهای پیشواز شب یلدا ایرانسل، همراه اول و رایتل

هر کدام از اپراتورهای سراسری ایرانسل، همراه اول و رایتل خدمات آهنگ پیشواز به کاربران خود ارائه می‌دهند. اپراتور رایتل حتی نام اختصاصی "راینواز" را برای آهنگ‌های پیشواز خود برگزیده است. این اپراتورها که هر مناسبت و جشنی را برای ارائه خدمات، پیشنهادات، تخفیف‌ها و غیره غنیمت شمرده و تلاش برای کسب رضایت هر چه بیشتر کاربران خود دارند، این بار نیز کدهای پیشواز مخصوص شب یلدا را برای مخاطبین خود درنظر گرفته‌اند. اگر شما عزیزان نیز قصد دارید تا با انتخاب آهنگ پیشواز مخصوص شب یلدا، حال و هوایی جدید به تماس‌های خود ببخشید، می‌توانید به راحتی به کدهای آواهای انتظار همراه اول، آهنگ‌های پیشواز ایرانسل، و راینواز رایتل دسترسی پیدا کنید.

 

نحوه فعال کردن آهنگ پیشواز یلدایی در رندباز

هنگامی که وارد لینک مربوطه شدید، پس از جستجوی آهنگ پیشواز دلخواه خود، دو گزینه "با پیامک" و "فعالسازی با ssd" پیش روی شما قرار دارد. با انتخاب گزینه اول، به قسمت ارسال پیامک در گوشی موبایل خود و صفحه ارسال پیامک هدایت می‌شوید و کد مربوط به آهنگ پیشواز دلخواه همراه با حروف انگلیسی ENS در قسمت نوشتن پیام، برای شما نمایش داده می‌شود. کافی است تا این پیام را ارسال نموده و آهنگ پیشواز مورد نظر خود را فعال نمایید. با انتخاب گزینه "فعالسازی با ssd"، کد پیشواز مورد نظر بر روی صفحه شماره گیری در تلفن همراه شما نمایش داده می‌شود. برای فعال سازی آن باید تنها بر روی گزینه تماس کلیک ‌کنید. هزینه خرید آهنگ پیشواز اپراتور ایرانسل 1000 تومان است. هزینه خرید آهنگ پیشواز اپراتورهای همراه اول و رایتل معادل 300 تومان می‌باشد.

 

رندباز شبی استثنایی و سرشار از حس خوب برای شما عزیزان در کنار خانواده‌تان آرزو کرده و توصیه می‌کند با کدهای پیشواز مخصوص شب یلدا، یلدایی متفاوت را نسبت به سال‌های گذشته تجربه کنید!

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: برچسب‌ها: آهنگ پیشواز , شب یلدا , کد آهنگ پیشواز , آوای پیشواز , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 1 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');