فرانسوی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

درباره زبان فرانسوی

فرانسه زبانی زیبا و روان و البته مهم است که همواره افراد زیادی به سمت یادگیری آن می‌روند.زبان فرانسوی،  زبانی بسیار پرطرفدار است. این زبان ریشه ای هند و اروپایی داشته و  از خانواده زبانهای رومی است که حدود 136 میلیون نفر در سراسر جهان به آن سخن می‌گویند . این زبان یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد و یکی از دو زبان کاری این سازمان (به همراه انگلیسی ) می باشد . همچنین در سازمان های دیگر بین المللی و یا محلی ، از جمله اتحادیه اروپا ، فرانسه به عنوان زبان رسمی شناخته می شود . در این مقاله نگاهی داشتیم به ساختار و خاستگاه این زبان محبوب!

 

 چرا زبان فرانسوی یاد بگیریم؟

 

فرانسوی به همراه زبان انگلیسی ، تنها زبان هایی هستند که در هر پنج قاره از آنها استفاده می شود .بیش از 220 میلیون نفر در دنیا به عنوان زبان اول و یا دوم به فرانسه صحبت می کنند . این زبان ، زبان اصلی در ارتباطات بین المللی به حساب می آید . دومین زبان رایج پس از انگلیسی و ششمین زبان پرطرفدار دنیا ، فرانسوی است که در همه ی قاره ها به صورت تخصصی تدریس میشود . OIF ، سازمان بین المللی کشورهای  فرانسوی زبان است که از 77 کشور مختلف تشکیل شده است . کشور فرانسه ، همچنین بزرگترین شبکه بین المللی موسسات فرهنگی را به بهترین نحو مدیریت و اداره می کند . و دوره  های مربوط به یادگیری زبان فرانسه را برای نزدیک به یک میلیون زبان آموز ، برگزار می کند . 



 

فرانسوی زبان رسمی در روابط بین الملل 

 

فرانسه زبان به عنوان زبان کاری و رسمی سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا ، یونسکو ، ناتو ، کمیته بین المللی برگزاری المپیک ، صلیب سرخ و دادگاه های بین المللی شناخته شده است . هر فردی که قصد کار و فعالیت در این سازمان ها را دارد ، ملزم به یادگیری زبان فرانسه می باشد .

جالب است بدانید که فرانسوی ، زبانی به سوی یادگیری زبانهای دیگر است ، زبانهایی همچون اسپانیایی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، رومانیایی و حتی انگلیسی ، ریشه هایی مشترک با فرانسوی دارند ، به طور مثال نیمی از واژگان زبان انگلیسی مدرن ، از زبان فرانسه گرفته شده است .



 

 





:: برچسب‌ها: #آموزش آنلاین , #آموزش آنلاین زبان,#آموزش فرانسه , #فرانسوی,# ماژورین ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : سه شنبه 25 آذر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');