ایتالیایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

درباره زبان ایتالیایی 

 زبان ایتالیایی زبان پرطرفدار در دنیاست که برخاسته از تاریخی غنی و پرفراز و نشیب می‌باشد. تاریخی از روم باستان، کلیسای کاتولیک و دانشمندانی بی نظیر مانند گالیله و داوینچی که دنیا را متحول ساختند. 

زبان ایتالیایی توسط 66 میلیون نفر در سراسر دنیا صحبت می شود، که بیشترشان در ایتالیا زندگی میکنند ( از جمله سیسیلی و ساردینیا). ایتالیایی زبان رسمی کشور ایتالیا، سن مارینو . واتیکان سیتی می باشد. ایتالیایی همچنین( به همراه آلمانی، فرانسوی و رومنش) زبانی رسمی در سوئیس است. ایتالیایی زبانی رایج در فرانسه و جوامع کوچک در کرواسی و اسلوونی است.

 در این مقاله نگاهی داریم به ساختار و خاستگاه این زبان. 

ریشه ی زبان ایتالیایی

 

زبان ایتالیایی مستقیما از لاتین ریشه می گیرد، درست مانند دیگر زبان های لاتین نظیر اسپانیایی، ایتالیایی، کاتالانُ پرتغالی، فرانسوی ، رومانیایی و …

زبان ایتالیایی طی پروسه ای طولانی و تدریجی، که بعد از سقوط امپراطوری رومن در قرن 5 ام آغاز شد، توسعه یافت. بعد از سقوط امپراطوری، شکل بومی و ورنا کولار این زبان نقشی مهم در جامعه و زندگی هر روزه ی مردم داشت. اگرچه برای چند قرن، به خصوص در طول قرون وسطی، لاتین زبان فرهنگی گسترده ای بود که در دانشگاه های اروپایی و تمامی مراسمات و مراحل رسمی کلیسا مورد استفاده قرار می‌گرفت. 

 

زیر ساخت ایتالیایی مدرن 

 

از منظر تاریخی، میتوان ادعا کرد که لهجه ی توسکانی که سه شعر مهم در سده ی 13 میلادی به آن نوشته شده، ریشه ی زبان ایتالیایی مدرن است. 

زبان ایتالیایی که ما امروزه استفاده می کنیم نتیجه ی پروسه ای طولانی از انقلاب ها و جدال هایی است که در سده ی 16 میلادی جریان داشته اند. 

 

گویش ها در زبان ایتالیایی 

 

استفاده از گویش های مختلف در ایتالیا در مقایسه ی باقی کشورهای اروپایی، شکلی منحصر بفرد دارد. حتی امروز هم در بسیاری نقاط ایتالیا از گویش ایتالیایی به عنوان راهی غیر رسمی برای برقراری ارتباط در جوامع مختلف و در بین خانواده ها استفاده می شود. 

 

ساختار زبان ایتالیایی 

 

الفبای ایتالیایی بسیار شبیه به انگلیسی و رومنس می باشد. از 21 حرف در ایتالیایی استفاده می شود. تلفظ در ایتالیایی یکی از مسائل مهم و ابتدایی در یادگیری این زبان است. تلفظ بسیاری کلمات با نوشتار آن اندکی متفاوت است.

ایتالیایی، گرامری آسان و روان برای یادگیری داشته و به خاطر ریشه ی لاتین آن با انگلیسی مشابهات فراوانی دارد که این، امر یادگیری را ساده تر می سازد. 

 

 

ایتالیایی زبانی کهن و ریشه دار در تمدنی غنی است که یادگیری آن شما را با فرهنگی باستانی و سراسر پر ماجرا آشنا ساخته و امکان شناخت دنیایی جدید را به شما میدهد!
 





:: برچسب‌ها: #آموزش آنلاین ,#آموزش آنلاین زبان ,#مهم ترین زبان ها,#آموزش ایتالیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : پنج شنبه 13 آذر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');