سری جدید Redmi Note 9 ششم آذر معرفی می‌شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تولیدات چینی در حال تصرف بیشتر بازارهای دنیا هستند، و بازار گوشی های موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست. چند سالی‌ست که کمپانی های چینی شهرتی روزافزون پیدا کرده اند. هرچند تولیدکننده های قدیمی تر نظیر اپل و سامسونگ در صدر دنیای تلفن های هوشمند قرار دارند، ولی تخمین زده میشود در آینده نه چندان دور نبض بازار به دست برندهای چینی بیفتد. برند شیائومی از این دسته تولیدکنندگان چینی است که کمتر از یک دهه از آغاز به کار آن میگذرد. شیائومی در سال 2011 آغاز به کار کرد و در چمئسال اول تنها در چین و آسیای شرقی شناخته شده بود، به طوری که در سال 2013 پنجمین تولیدکننده بزرگ در چین شناخته شد، ولی خیلی زود به بازارهای جهانی نیز رسید. شیائومی با هدف موفقیت در بازار گوشی های میان رده زیر برند ردمی را در سال 2013 تاسیس کرد. گوشی Redmi Note 3G که شروع کننده سری ردمی نوت بود در سال 2014 به بازار آمد. ردمی تخصصی بالا در گوشی های میان رده دارد، و تولیدات آن را می توان به سه دسته پایه، میان رده و رده بالا تقسیم بندی کرد. 

 

ردمی به تازگی اعلام کرده سری Redmi Note 9 با پشتیبانی از اینترنت 5G، در روز 26 نوامبر (ششم آذر ماه) معرفی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود در این تاریخ سه دستگاه هوشمند به طرفداران معرفی شوند و گوشی موبایل 5G Pro در راس آن‌ها باشد. این برند چینی پوستری از یکی از این تلفن‌های همراه را به اشتراک گذاشته و طبق این پوستر به نظر می‌رسد در پنل پشتی حداقل یکی از گوشی های سری Redmi Note 9 قسمتی دایره‌ای شکل که 4 دوربین را در خود جای داده است وجود داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی قرار است در دو رنگ بنفش و آبی معرفی شود.

 

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که این گوشی موبایل دارای یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است. نتایج بنچمارک گیک‌بنچ این گوشی دیروز منتشر شده و نشان می‌دهد این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون 750G و 8 گیگابایت رم بهره خواهد برد. شواهد حاکی از آن است که با نسخه بهبود یافته شیائومی می 10T لایت روبرو هستیم.

 

در پوستر منتشر شده قاب جلویی Redmi Note 9 Pro 5G به طور کامل قابل مشاهده نیست، با این حال، قبلاً مشخص شده بود که صفحه نمایش آن دارای یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی در مرکز و بالای نمایشگر است. سری Redmi Note 9 Pro 5G از صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس برخوردار است که یک سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی در حفره بالای آن جای گرفته است.

 

حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه کناری آن قرار داشته و یک باتری 4820 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند، انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. انتظار می رود که Redmi Note 9 5G با نام Redmi Note 9T در بازارهای جهانی عرضه شود.





:: برچسب‌ها: شیائومی , ردمی , تلفن همراه , گوشس موبایل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : یک شنبه 2 آذر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');