زبان کره‌ای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

زبان کره‌اي مدتيست که به زباني محبوب و پرطرفدار به خصوص در بين نوجوون‌ها و جوون‌ها تبديل شده. علت اين محبوبيت رو ميشه رواج سريال‌ها و فيلم‌هاي جذاب و پرکشش و يا موسيقي کي-پاپ دونست! کشور کره هم از لحاظ صنعتي و تکنولوژي بسيار پيشرفت کرده و فرصت‌هاي زيادي رو از لحاظ شغلي و يا تحصيلي فراهم آورده. تو اين مقاله نگاهي کوتاه داشتيم به اين زبان.

زبان کره‌اي 

زبان کره اي، زبان رسمي هر دو کشور کره ي شمالي و جنوبي است. هر چند لهجه هاي متفاوتي در اين دو کشور رايج است اما پايه ي زبان هر دوي آن ها يکي است. 

کره اي، از خانواده اي از زبان به نام "کريانيک"  است که زبان رايج در کره به علاوه ي جزيره ي ژژو ميباشد. زبان کره اي که در کلاس هاي درس تدريس مي شود حدود 100 سال است که شکل گرفته و قبل از آن شکل قديمي زبان رايج بوده است. 

 

چند نفر کره‌اي صحبت ميکنند؟

 

75 ميليون نفر در دنيا به زبان کره اي صحبت مي کنند که بيشتر آن ها در کره ي شمالي و جنوبي اند! خارج از کره، شهرهايي که داراي بيشترين تعداد افراد صحبت کننده با زبان کره اي اند، پکن، لس آنجلس، نيويورک، توکيو،اوساکا، آتلانتا و سيدني اند. 

ايالت متحده، چين و ژاپن بيشترين تعداد سخنگوي کره اي را دارند. 

 

گويش هاي مختلف کره‌اي 

 

کره اي داراي 9 گويش مختلف است. که کره ي شمالي و جنوبي هردو گويش هاي استاندارد خود را دارند. در کره ي جنوبي، لهجه ي سئولي و در کره ي جنوبي پيونگ يانگي با سئولي ترکيب شده است. 

 

چه زبان هايي شبيه به کره‌اي هستند؟

 

زبان کره اي شباهت هايي به هر دو زبان ژاپني و چيني دارد. کره اي در گرامر و ساختار جملات شباهت هايي با ژاپني دارد. هر دوي اين زبان ها سيستم نوشتاري خاص خود را دارند که يادگيري آن آنچنان سخت نيست. بسياري کلمات در کره اي، ريشه ي چيني دارند ولي تلفظ آنها با هم متفاوت است.

 

کره‌اي چه نوع زباني است؟

 

زبان کره اي زباني فونتيک است، برخلاف فارسي که ما براي تلفظ و نشان دادن اصوات از حروف اضافه استفاده مي کنيم ( فتحه، کسره و ضمه ) . زبان کره اي براي نشان دادن آواها از حروف مستقلي استفاده مي کند . 

 

تاريخ زبان کره‌اي 

 

جديدترين نوع زبان کره اي رايج از زمان پارينه سنگي وجود دارد، اگرچه که تاريخ منحصر بفرد اين زبان هنوز هم مانند راز باقي مانده است. 

کاراکتر هاي چيني تا صد سال پيش هم در کره اي استفاده مي شدند تا اينکه هانگول، الفباي کره اي، سرانجام به سيستم به سيستم نوشتاري رايجي تبديل شد. اما هنوز هم مي توان ردپاي هانجا را در زبان کره اي ديد.

 

زبان کره اي زباني نيست که افراد زيادي علاقمند به يادگيري آن باشند. اما اين مطلب پيش از جهاني شدن صنعت موسيقي کره، kpop ، سريال هاي کره اي، گوشي هاي تلفن همراه، ماشين ها، اپليکيشن هاي کره اي، LG و هيوندايي بود! امروزه بسياري افراد، بخصوص نوجوانان بسياري جذب فرهنگ کره اي شده اند!

زبان کره اي ممکن است آسانترين زبان براي يادگيري نباشد، اما اگر شما جزء علاقمندان به فرهنگ، هنر و موسيقي کره هستيد يادگيري کره اي ميتواند بسيار هم شيرين باشد. 

 

 

منبع: سايت آموزش آنلاين ماژورين

 





:: برچسب‌ها: #آموزش آنلاین ,#آموزش آنلاین زبان ,#زبان کره‌ای ,#آموزش کره‌ای ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : شنبه 1 آذر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');