سامسونگ تولید گلکسی نوت را متوقف می‌کند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سامسونگ از جمله برندهاییست که خلاقیت بالا حین تولید محصولی نوآورانه و کاربردی را همواره سرلوحه کار خود قرار داده و توانسته رضایت کاربران خود را جلب نماید. تولید محصولی جدید که مشابه آن تا به حال وجود نداشته عملی پر ریسک به شمار میرود، و کمپانی کره‌ای سامسونگ از دیرباز در این زمینه جسورانه عمل کرده است. در سال 2011، سامسونگ محصول جدیدی به نام فبلت، که هم نام و هم اندازه آن تلفیقی از موبایل (فون) و تبلت بود را به دنیا معرفی کرد. Galaxy Note که اولین فبلت موفق دنیا به شمار می‌رود، از قلم لمسی حمایت کرده و اندازه‌ای 5.3 اینچی داشت. طی 9 سال گذشته چندین نسل از فبلت های سامسونگ تولید و عرضه شده‌اند. Galaxy Note 20 آخرین فبلت تولیدی سامسونگ بوده که آگوست امسال معرفی شد. کمپانی‌های تولیدکننده تلفن همراه همیشه از چند ماه یا حتی چندسال زودتر ساخت محصول بعدی خود را شروع میکنند، پس طبیعی‌ست که سامسونگ از الان کار طراحی Galaxy Note 21 را شروع کرده باشد، ولی آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که سامسونگ برنامه‌ی جدی برای نسل جدید سری نوت نداشته، و ممکن است Galaxy Note 21 هرگز به مرحله طراحی و تولید نرسد. به احتمال قوی سامسونگ تمرکز خود را بر گوشی‌های سری فولد متمرکز خواهد کرد و سری گلکسی اس جایگزین سری نوت خواهد شد.

 

با توجه به اینکه سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی نوت را همیشه نیمه دوم سال میلادی راهی بازار می‌کند، می‌توان انتظار داشت که این کمپانی از چندماه زودتر کارکردن بر نسل بعدی سری نوت را آغاز کند. اساسا شرکت‌های مختلف همیشه از چند ماه یا حتی چند سال قبل برای ساخت گوشی موبایل جدید برنامه‌ریزی می‌کنند، ولی طبق اخباری که از افشاگران کمپانی سامسونگ به گوش می‌رسد این کمپانی ظاهرا هنوز برنامه‌ای برای نوت ۲۱ ندارد. البته این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ هنوز تصمیم جدی برای نیمه دوم سال ۲۰۲۱ نگرفته باشد.

 

علاوه بر مطالب فوق، انتشار خبر دیگری به شایعه متوقف شدن سری نوت دامن زد. مکس وین‌باخ که سابقه چشمگیری در افشاء اخبار سامسونگ دارد، به تازگی لیستی از گوشی‌هایی که سامسونگ در سال 2021 عرضه خواهد کرد منتشر کرده و در این لیست، نامی از گلکسی نوت به چشم نمی‌خورد. همچنین گفته شده که گلکسی اس ۲۱ اولترا قرار است جایگزین سری نوت شود. چند روز پیش شایعه‌ای منتشر شده که گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم سری نوت پشتیبانی می‌کند. منتشر شدن چنین اخباری باعث شده است به آینده سری نوت امیدوار نباشیم.

 





:: برچسب‌ها: سامسونگ , گلکسی نوت , فبلت , گوشی موبایل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : پنج شنبه 29 آبان 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');