ارتقای آنتن های رایتل به نسل 4.5 موبایل در تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خرید و فروش سیم کارت رندباز و آدرس rondbazzz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شرکت رايتل با هدف فعالیت در حوزه فن آوري نوین اطلاعات و ارتباطات در سال 1386تأسیس شد و خدماتی را در زمینه های مختلف همچون فن آوري کارت های هوشمند، پورتال های سازمانی، خدمات انتقال داده ها و تأمين و تهيه سخت افزار ارائه کرد. سیم کارت رایتل در دو نوع اعتباری و دائمی به مشترکین عرضه می شود. سیم کارت های این اپراتور از قدرت آنتن دهی و پوشش شبکه بسیار خوبی برخودار می باشند چون به لطف اجرای طرح رومینگ ملی، سیم کارت های رایتل از زیر ساخت ها و پوشش شبکه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل جهت اتصال به شبکه استفاده می نمایند در نتیجه با سیم کارت های رایتل می توانید یک پوشش سراسری را تجربه کنید.

مدیر عامل اپراتور رایتل اظهار داشت: زیرساخت های IT رایتل مرتب به روزرسانی می شود و نکته کلیدی و مهم این است که در سخت ترین شرایط تحریم به روزرسانی سایت های رایتل درحال انجام است اما این به روزرسانی با تکیه و تمرکز بر استفاده صد درصدی از توانمندی های داخلی انجام می شود.

مدیرعامل رایتل در ادامه افزود: بیشتر از 80 درآمد این اپراتور از محل سرویس دیتا است در حالیکه این سرویس در دو اپراتور رقیب حدود 50 درصد درآمد آنها را تشکیل می دهد؛ از این رو این موضوع نویدبخش روزهای خوبی در آینده برای رایتل است. به همین دلیل شرکت رایتل در صدد ارتقای آنتن های خود در سطح شهرها و وسعت بخشیدن به پوشش شبکه با دسترسی به نسل های جدید موبایل است تا مشترکین در هنگام استفاده از خدمات دیتا و اینترنت رایتل سرعت و کیفیت به مراتب بهتری را تجربه نمایند.





:: برچسب‌ها: سیم کارت , سیم کارت رایتل , اینترنت همراه , اینترنت نسل 4 , 5 , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sepehr
ت : دو شنبه 28 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');